1 de desembre de 2016
Tindrà lloc durant tot el febrer en establiments de Cubelles i Cunit
Durant tot el proper mes de febrer de 2017 es realitzarà la segona edició del Mes del Xató al Penedès Marítim i els establiments de Cubelles i Cunit que en vulguin formar part ja poden formalitzar les inscripcions per participar-hi. Després de la bona acollida de l’edició anterior, enguany s’espera arribar a la vintena d’establiments de restauració que hi participin.
La campanya manté els incentius de sortejos de sopars per a dues persones i com a novetat s’han reduït a dos el nombre de locals al que s’ha d’anar per a poder-hi participar i se substitueix el llibret de les jornades per butlletes de participació en cada establiment.
Les inscripcions poden realitzar-se fins el proper el proper 16 de desembre de 2016 a les Oficines de Turisme de Cubelles i Cunit o a través de correu electrònic a turisme@cubelles.cat o turisme@cunit.cat. Aquells establiments que desitgin realitzar publicitat del seus establiments de restauració en diversos formats es poden posar en contacte també al correu-e deconomica@cubelles.cat.
Aquesta iniciativa es manté com a aposta de les regidories de Turisme de Cubelles i Cunit per promocionar un producte típic de la gastronomia local com el xató amb la doble finalitat de donar suport al sector de la restauració en temporada baixa i, per l’altra, potenciar la gastronomia com un dels actius turístics del Penedès Marítim.