25 de juny de 2022
Se celebrarà entre el 8 i 10 de juliol al passeig Marítim
La Festa Pirata de Cubelles arriba a la seva setena edició del 8 al 10 de juliol i aplegarà prop de 60 parades d’artesania i alimentació, al passeig Marítim. La fira comptarà amb la participació d’un destacat programa d’animació, activitats i tallers infantils, cercaviles, havaneres, actuacions de teatre per a tota la familía i atraccions per la canalla.
La regidoria de Turisme, Comerç i Fires es pretén conjugar esdeveniments i actes en favor de la promoció del comerç local, especialment de la restauració. Com a les darreres edicions, es manté la ubicació al passeig Marítim que pretén, d’una banda aconseguir, una configuració de rambla de la fira i, de l’altra, afavorir al sector de la restauració del barri Marítim.
El cartell d’aquesta edició ha estat dissenyat per Pere Casanovas, amb la il·lustració de la nova web app Recorre Cubelles. A la recerca d’en Charlie, creada per Som Experiències gràcies a una subvenció de la Diputació de Barcelona, que ens permetrà conèixer els llocs més emblemàtics del municipi a través del Pirata Pocabroma i en Charlie, entre d’altres personatges.
Durant aquests tres dies la gent trobarà una proposta de lleure i comerç de temàtica pirata adreçada especialment al públic familiar. Parades d’artesania, atraccions i activitats per la canalla, animació i teatre musical itinerant, tallers, cercavila, havaneres, concerts i moltes sorpreses per a tota la família. I si el temps no ho impideix, dissabte 9 de juliol a les 21.00 h. a la platja Llarga, els pirates tornaran a desembarcar a Cubelles.
La festa Pirata comptarà amb la col·laboració de l’empresa organitzadora Medir Flash i Artistic Events.