Dinou persones han fet ús de les cadires amfíbies de les platges
30 de novembre de 1999
El servei de salvament i socorrisme de Cubelles ha realitzat, fins el 15 d´agost, 66 accions amb la cadira amfíbia per a minusvàlids
La incorporació d´una segona cadira amfíbia per a minusvàlids a les platges de Cubelles ha permès que, enguany més que mai, les aigües locals hagin estat a l´abast de tothom. L´empresa adjudicatària del servei de socorrisme i salvament marítim, Rescatadores Sl, ha informat que un total de 19 persones van fer servir aquest servei fins el 15 d´agost.
Israel Rodero, coordinador de les platges, explica que "tots els membres de Rescatadores s´han mostrat satisfets amb els resultats, tant a nivell global com a títol personal". El reflex d´aquesta feina han estat les incomptables mostres d´agraïment i felicitacions dels usuaris.
La cessió de la segona cadira amfíbia ha fet possible que aquest servei s´hagi prestat tant a la platja Llarga com a la de la Mota de Sant Pere. L´objectiu dels agents implicats en la seguretat i accessibilitat de les platges, Ajuntament i Rescatadores, era fer de la platja un espai per a tothom, especialment per a aquelles persones discapacitades o que per problemes de mobilitat reduda, la sorra o la interfase terra-mar els suposa una barrera física per accedir a l´aigua, a la teràpia marina o simplement fet d´estar a la platja.
Gràcies a l´equip humà de les platges cubellenques, fins el 15 d´agost, dinous persones i en 66 ocasions han pogut gaudir del mar i de la platja com qualsevol persona.
Així mateix, a la platja de la Mota de Sant Pere s´ha instal·lat enguany la primera de les passeres previstes en aquesta zona per afavorir l´accessibilitat a les platges, especialment de les persones amb dificultats de mo¨bilitat. La intenció municipal és seguir dotant al litoral local de més accessos d´aquest tipus. Des de l´estiu de 2004, la platja Llarga ja disposa d´aquesta infraestructura.